2012. december 22., szombat

Karácsonyfadíszből karácsonyfa?

Ma megint egy cukiságra sikerült rátalálnom.

Még szerencse, hogy nem korábban találtam meg ezt az ötletet, mert akkor fent állt volna annak a veszélye, hogy sorozatgyártásba kezdek belőle.

Már annyi karácsonyfadíszem van, de még mindig nem elég, hogy minden nekem tetsző szépséget elkészítsek, azt hiszem 27.-én megint körbejárom a bevásárlóközpontok karácsonyi osztályát, és megint bevásárolok a díszekből, mert akkor kiakciózzák azokat, de én így is képes lennék több tízezer forintot is ott hagyni díszekért.

Olvass tovább!

Lájkold a blog facebook oldalát, ha tetszenek az ötletek!










Alapanyagok:
Gömbdíszek
Ragasztópisztoly
Hungarocell kúp
Gyöngy boa












Szedjük ki a gömbök akasztó részét.
Nyomjuk bele a hungarocell kúpba a díszeket.
Ha kész vagyunk egy sorral akkor be kell ragasztani azokat ragasztópisztollyal.

Még egy sort előbb belenyomkodunk, majd beleragasztunk.
... egészen a kúp végéig.
A réseket, ahol látszik a hungarocell a gyöngyboákkal takarjuk ki, ehhez mérjük oda a boát, hogy hány gyöngy fér be a résbe, vágjuk le és ragasszuk be.
Gyöngyboa helyett használhatunk sima boát is.
Szerintem ezzel is fantasztikusan néz ki.


















Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése