2013. március 30., szombat

Tojástorony



Utolsó húsvéti ötletnek egy szerintem nagyon mókás dekorációt hoztam nektek!

Mondjuk én még egy-két dolgot megváltoztatnék rajta, de mindenki úgy dobhatja fel ahogy akarja!


Ha érdekel a folytatás olvass tovább!




Lájkold a blog facebook oldalát, ha tetszik!
















Alapanyagok:
Különböző méretű hungarocell tojások
Decoupage ragasztó
Szalvéták vagy festékek
Hurkapálca
Fogpiszkáló
Alacsony hőmérsékletű ragasztópisztoly
Olló
Kicsi virágcserép
Dekorszalag

Elkészítés:
A tojásokat decoupage ragasztóval és szalvétával dekoráljuk (én inkább akryl festékkel festeném)!
A decoupage-hoz a szalvétából vágjunk egyforma csíkokat és ezeket ragasszuk fel a tojásokra!
A virágcserép közepébe hurkapálcát ragasztunk majd erre felszúrjuk a legnagyobb tojást! Ennek tetejébe fogpiszkálót szúrunk, majd ferdén felszúrjuk rá a közepes tojást! A két tojást össze is ragaszthatjuk.
A legkisebb tojással ugyanígy járunk el.
Én a tojások találkozási pontjához dekorszalagot helyeznénk, feldobva ezzel!


Forrás





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése