2013. november 6., szerda

Különleges adventi gyertyatartók

 Mai bejegyzésemben különleges adventi gyertyatartókat gyűjtöttem össze!
Direkt nem használom az adventi koszorú kifejezést, mivel ezek nem minden esetben koszorú formájúak!
Én személy szerint, mint mindenben ebben is szeretem a különlegest és az egyszerűséget, ötletességet!
Nekem nem tetszenek a hagyományos minden háztartásban fellelhető ksozorúk!
Persze azokkal sincs semmi baj csak az én ízlésem más!


Ha szeretnéd mind látni olvass tovább, de előtte lájkold a blog facebook oldalát és csatlakozz hozzám ott is!













Akár balkonláda tálcájából is elkészíthető!


Ez az ötlet adventi gyertyatartóként felhasználva!

Egyszerű, de mégis mutatós adventi koszorú!

Borosüvegekből ...

Mini karácsonyfadíszekkel átkötve!

Faágakkal! Ez igazán különleges!

Mondjuk használt kötött pulcsi ujjával!

Karácsonyi tál, dió és gyöngyboa felhasználásával!

Akár tortatartó felhasználásával, de ilyen állványt mi magunk is könnyen készíthetünk!

Egy mécsestartó csipkebogyókkal feltöltve!

Gyöngyökkel vagy dekorkavicsokkal körbe rakva!

Karácsonyi kosárkában! Cipősdobozból is lehet hasonlót alkotni!

Egy nagy üvegedényben összeállított kompozíció!

Mini kaspókba ültetett gyertyák mohával és gyöngyökkel dekorálva!

Fa ládában befőttes üvegekkel megálmodott kompozició!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése